28 April 2010

Scuffy Dogs - Scuffy Dogs




Scuffy Dogs - self titled (black), 2001

Slovenia
FrontRock, 2001
Punk (ska)

(12 tracks, 30min, CD~EAC~Lame~Mp3@320kbps, 74MB)


Scuffy Dogs so danes že veterani slovenske punk scene, saj njihovi začetki segajo že v leto 1994.
Njihove uradne izdaje so prvi self titled CD, 7inch, split LP z Wasserdicht in drugi self titled, katerega imate pred sabo. Pojavili so se tudi na mnogih kompilacijah in seveda tresli odre doma in v tujini.
Natančnejšo biografijo si preberite na njihovi myspace strani.

Scuffiji igrajo oster punkrock, v katerega sem pa tja vmešajo tudi ska komade.
Ko sem prvič poslušal tale t.i. black album mi ni preveč potegnil, ko sem ga po parih mesecih ponovno vložil v player pa sem užival, kot že dolgo ne, ob malce starejši domači produkciji.
Sicer kratek, a suveren in melodičen punk CD od začetka do konca.

Scuffiji so nedelovali kar nekaj let, umrl pa je tudi basist Ivan Sirk.
Letos pa so napovedali reunion, sicer nevem če tudi comeback.
Koncert v goriški Mostovni se bo zgodil prav danes, na dan te objave, kar je sicer naklučje, ali pa me vodi nevidna sila, ki je prepričala moje nevrone da objavim tale njihov album.
Prvi self titled z mnogo več komadi je dostopen na kar nekaj drugih blogih, split z Wasserdicht pa pride enkrat v prihodnosti.

---------------------------------

Scuffy Dogs is a band existing since 1994. They play uncompromised punkrock and sometimes even ska.
They have released 2 full lengths both self titled, 7inch, Lp split with crust/HC Wasserdicht and appeared on various compilations.
They were not very active after this 2001 release, and also their bass player Ivan Sirk passed away in that time.
This year Scuffy Dogs are ready to strike back, well at least live (tonight in Nova Gorica).

Check this CD, it features quality melodic punk. It is nothing extra special, but it's a solid album that you will most likely enjoy.

Scuffy Dogs - MySpace



















Download

No comments: